Wednesday 18 September 2013

BBM Untuk Android Dan Apple's Iphone User!


Betul ker??betul ker khabar angin ni?adakah aplikasi ini akan dilancarkan seperti yang dihebohkan?semuannya menjadi tanda tanya...penuh dengan persoalan "-_-???"...

Kepada pengguna android dan ios mesti sudah ternanti-nanti perisian ini sejak sekian lama kan!sama juga seperti saya..hihihi..antara sebab kenapa saya menunggu perisian ini kerana ramai rakan saya merupakan blackberry user tapi saya masih lagi menjadi android user..saya nak jugak ber'BBM' ngan rakan lain yang memakai Blackberry...

Sama ada berita ini benar ataupun tidak,cuba anda baca ni..->Aplikasi ini dijangka akan dikeluarkan pada 21 September kepada pengguna Android dan pada 22 September kepada pengguna Apple's Iphone...Statement ini telah dikeluarkan sendiri oleh Andrew Bocking yang merupakan Naib Presiden Eksekutif BBM pada BlackBerry.Dalam kenyataan beliau“BBM is a very engaging messaging service that is simple to use, easy to personalize and has an immediacy that is necessary for mobile communications...With more than a billion Android, iOS, and BlackBerry smartphones in the market, and no dominant mobile messaging platform, this is absolutely the right time to bring BBM to Android and iPhone customers.”
Beliau menyatakan bahawa penggunaan telefon pintar sudah semakin meluas dan sudah tiba masanya juga untuk BBM berkembang dengan meluas...

So marilah sama-sama kita nantikan!Sama ada berita ini betul atau tak terpulang kepada anda untuk percaya...I really can't wait for it! :D

No comments:

Post a Comment