Thursday 19 September 2013

Aplikasi Pilihan

Send to SD card


Price: Free | Developer: Denis Nelubin | From:Google Play

Aplikasi ini sedikit bagus membolehkan anda dengan cepat memindahkan atau menyalin fail pada telefon bimbit anda antara folder - tidak kira di mana aplikasi yang anda sedang melihat ia masuk Mungkin lebih niftily, bagaimanapun, adalah bahawa anda boleh mempunyai memuat turun fail dari aplikasi lain (kami menggunakannya untuk menyimpan imej-imej dari Facebook).

Hal ini dengan meletakkan kemasukan 'SD Card' dalam menu sejagat Android 'Kongsi'. Jadi, dari dalam aplikasi, hanya tekan 'Share' dan kemudian 'Kad SD. Perhatikan bahawa sesetengah aplikasi hanya lulus pada URL apabila perkongsian (YouTube, Instagram et al), jadi anda tidak boleh merebut setiap fail.

 

Gravity Screen Off



 
 Price: Free or $1.99 Pro | Developer: Plexnor | From:Google Play

Aplikasi ini telah direka untuk membolehkan anda untuk slip peranti anda ke dalam poket anda tanpa perlu bimbang tentang mengingati untuk mengunci skrin. Hal ini dengan memantau kedua-dua sudut peranti dan sensor jarak. Selain itu, anda boleh mempunyai ia menyimpan skrin dari menentukan masa keluar semasa ia di tangan anda. Jika anda mempunyai kes flip yang meliputi skrin, ia adalah satu cara yang berguna untuk menambah fungsi 'penutup pintar' kepada peranti tanpa ia.

TubeMate


 Price: Free | Developer: Devian Studio | From :Download

Aplikasi oleh Devian Studio adalah aplikasi percuma yang membolehkan pengguna untuk mencari, memuat turun dan menonton video YouTube pada Android anda. Mudah untuk memuat turun dan memasang. Selepas itu, pengguna boleh memulakan carian di video yang mereka mahu muat turun dari YouTube. Apa yang mereka perlu lakukan adalah untuk mengikuti panduan.

No comments:

Post a Comment